Susihus

Drömma sig bort...

Publicerad 2009-05-07 17:10:12 i Inspiration

En kall och regnig dag som denna och jag är dessutom dunderförkyld känns det som man jag vill drömma mig bort en stund. Hittade de bl a de här härliga balkongbilderna från Sköna Hem:






Bilder: lånade från Sköna Hem
Den loungehörnan hade jag gärna sjunkit ner i nu med lite gott i glaset och varmt och skönt väder. Ja visst är det skönt att drömma sig bort en stund, från grått, kallt och att jag bör motionera och träna mina fyrbenta vänner, handla, damma, torka golven och fixa till det hemma lite och för att inte tala om en vårstädning i garaget....
Jaja skönt att man ska gå ut och äta gott på restaurang med goa fd arbetskompisar istället=)

Ha en härlig kväll och hoppas att värmen kommer tillbaka till helgen. Imorgon är det FREEEEDAG!
Kram kram

Kommentarer

Postat av: MO

Publicerad 2009-05-07 18:23:33

Ja nu får det räcka med regn tycker jag...Mamma sa att det skulle bli bättre väder Fre-Lör...inte vet jag med hon har ofta rätt, hoppas på det.



Javisst är det ofta de där små jyckarna som är så bjäbbiga, när vi är ute o går o möter folk med sådana hundar som skäller/bjäbbar helt okontrollerat så tänker jag..undrar om det varit accepterat om det varit en rottweiler, schäfer eller en annan stor hund, men nejdå dessa små hundar är ju så små o söta (not i mina ögon..hihi). Nej likadant när de står i trädgårdar o skäller, de nästan tuggar fradga, men folk bara skrattar åt dem o tycker...stor hund i liten förpackning..jaja, tur att man (vi) har lugna o fina hundar, eller hur?

Krya på dig vännen, kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-05-07 21:59:56

I morgon är det fredag!

/P

Postat av: C a m i l l a

Publicerad 2009-05-08 17:51:25

Jag prenumererar på Sköna hem i perioder och nu är en sådan period. Jag satt och dräglade över en massa snygga möbler för några dagar sedan, det finns ju så mycket fint!

Kram och trevlig helg!

Hoppas du kryar på dig fort!

Postat av: Livet i byn

Publicerad 2009-05-08 19:28:30

Hoppas du kryar på dig, inte kul att vara förkyld! Du får lägga bort alla måsten tills du är piggare.



~Livet i byn

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2009-05-08 21:30:27

Ser härligt ut och lätt att drömma sig bort till. Krya på dig och ha en trevlig helg.

Postat av: Towe

Publicerad 2009-05-10 15:30:48

Sjysta fatoljer pa altanen!

Fin blogg, hit tittar jag in fler ganger. Trevlig helg!

towe.

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-05-10 16:37:53

Hoppas du mår bättre!! Mysiga balkonger!!



krya på dig!

KRAM

Postat av: karina

Publicerad 2009-05-10 20:33:27

Härliga bilder! Må gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela