Susihus

i farten igen

Publicerad 2009-10-15 12:03:41 i Pyssel

Så har stickor och även virknålen varit i farten igen... Rackans va de jobbar på=)
Ett par kompisar till oss har fått en liten dotter. En liten titt bland garnnystanen gjorde att jag funderade på en liten filt till vagnen och jo då det räckte till det! För att piffa upp den lite så virkade jag ett rosa kantband runt och gjorde små blommor och fäste på.


Bilder: Susihus
Den passade perfekt i vagnen och de blev superglada. Och häromdagen damp ett superfint tackkort ner i brevlådan från dem. Jag blir så lycklig av såna små saker där det är lite tid och tanke nerlagt. Tack snälla L, M och T för det fina kortet.

Få se vad nästa alster blir som stickor och virknålar kan hitta på, tänk de kanske funderar just nu på ett litet verk!?

Må bäst i det fina vädret
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-10-15 14:33:30

Verkligen jättefint! Vad duktig du är!!!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-10-16 09:43:20

Så fin! Klart de blev glada av en så gullig fin filt. Ha en trevlig helg!

/P

Postat av: MO

Publicerad 2009-10-16 14:51:50

Så söt, passar ju perfekt till en liten prinsessa. Det är ju sådant man blir så glad av, egengjorda presenter.



Vad skönt att det är din sista dag idag. Hoppas verkligen du kommer att känna att du kan vila upp dig o ha roligt ihop med dina killar, både tvåbent o fyrbenta ;)



Ha en skön helg vännen, kramar

Postat av: dagenskreativa

Publicerad 2009-10-25 00:52:58

Söt den blev:)



Kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela