Susihus

Mer inspiration

Publicerad 2010-08-16 20:34:05 i Trädgård

Jaha då har jag klarat av första dagen på jobbet efter 4 veckors semester. Puuh, hade gärna stannat kvar hemma idag, då mannen och hundarna låg kvar och har en hel vecka till och semestra på. Nåja nu är denna dag avklarad och morgondagen kan nog bara bli bättre!?

Efter vår härliga trädgårdsrunda så har vi fått sån inspiration så nu håller vi på med 2 nya projekt i trädgården och jag var och tittade på olika sorters marksten idag på vägen hem från jobbet. Vi har ju så lite sten...hihi så vi måste ju ha lite till =) Trodde att jag bara skulle beställa samma som vi hade innan, dansk sjösten. Men varför det!?? När det finns så mycket annan rolig sten så med nya prover cyklade jag hem och vi får se, det kanske blir 2 olika sorter till de olika projekten, ska det bli nya rum så ska det!

När jag ändå pratar trädgård så blir det lite inspirationsbilder från vår trädgården idag.




Vår härliga bänk och bord från Design House Stockholm, skön kaffeplats om man håller Klematisen hårt med sekatören...



Bilder: Susihus

Bono under sitt älskade äppelträd eller enligt honom bollträd, det växer ju massor av roliga bollar på trädet! Ibland så har det ju ramlat ner äpple/boll som man kan springa runt och leka med, hur roligt som helst. Han är ute varje dag och tittar till de växande bollarna...hoppas, hoppas!

Ha en toppengo start på veckan.
Jag ska nu bestämma mig för vilken sten jag ska beställa imorgon.
Kram kram

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2010-08-16 21:15:58

lika bra att börja jobba än att ha den där ångesten att ha dagen D framför sig =)

Postat av: Home of Nina

Publicerad 2010-08-16 23:13:07

Den där soffan har jag sneglat på länge... finfin, har faktiskt inte sett bordet innan, men det hade inte heller varit fel! Kram Nina

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-08-19 09:01:38

Oh, vad mycket fina bilder. :)

Skönt att höra att ni hade en fin semester. Blev ni lika kära i Österlen som vi blev? Jag vill verkligen tillbaka dit igen.

Kram!

Postat av: HUSnrNIO

Publicerad 2010-08-19 10:20:00

Vilken härlig oas ni har i trädgården! Kaffet måste smaka otroligt gott just där:) Ha en fin dag.

Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Publicerad 2010-08-19 10:35:04

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Sara

Publicerad 2010-08-19 10:37:06

Fin blogg då har hur länge har du bloggat!:D KRAM

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-08-19 11:09:40

Härliga bilder!

Postat av: hedde

Publicerad 2010-08-20 10:09:21

fina bilder ;) söt hund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela