Susihus

Gott nytt

Publicerad 2010-12-30 21:44:33 i Inspiration

Hoppar in och önskar dig en underbart trevlig nyårsafton och ett ljuvligt nytt 2011!

Vi ska försöka att dra oss norröver imorgon och det tillsammans med SJ, det kan ju gå hur som inser jag efter de senaste veckornas tågkaos. Tanken är att vi ska fira nyår i Uppsala med goda vänner så imorgon sätter vi och hundarna oss på tåget. Självklart har vi laddat med varma kläder, matsäck, pannlampa, böcker, nyladdade ipod och ipad så vi har sysselsättning!

Började så där bra idag när jag fick ett sms av SJ, där det stod att vårt tåg var inställt, hrmm. Dock fick jag tag i SJ och kunde boka om till nya biljetter, trodde inte att det skulle vara så lätt att hitta 2 platser och dessutom där djur är tillåtet men det var inga kymmer, så vi håller tummarna för att det blir med våra goda vänner vi firar nyår och inte med SJ.


Bild: Susihus

Goda nyårskramar och må bäst

Kommentarer

Postat av: Dessi

Publicerad 2010-12-30 22:36:26

Lycka till och ha ett underbart nyår så hörs vi nästa år! Kramar!

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-12-30 23:52:47

Gott nytt till er också! Håller tummarna för att ni kommer iväg!



KRAM!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-12-31 12:52:28

Gott nytt år på dig med!!!! Håller tummarna för att SJ funkar! Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-01-03 19:46:14

God fortsättning Sus! Hoppas att ni tog er både fram och tillbaka med SJ och att ni hade en riktigt trevlig nyårshelg i Uppsala.

KRAM!

Postat av: jenny

Publicerad 2011-01-06 13:31:22

God fortsättning på dig! Vilka superfina julklappar du fått. Jag är avis:-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela