Susihus

Skulle gärna vilja

Publicerad 2010-12-29 13:43:04 i Allmänt

Ja jag vet att tomten redan har varit på sin turné och nu säkert ligger och vilar och återhämtar sig som bäst efter en sönderstressad decemberturné. Men jag skulle gäran vilja gå på Ljust och fräscht.

Försöker nu att hitta biljetter till Fredrik Lindström och Henrik Schyfferts inredningsshow Ljust och Fräscht.


bild: lånad från Berns

Svenskarna måste vara världens mest trendängsliga folk. Vi vågar snart inte ens köpa en kudde utan att fråga en expert. Under vinterns stora krogshow ska Fredrik Lindström och Henrik Schyffert försöka besvara frågor som varför klädkammaren har bytt namn till walk-in closet? Är köket vårt nya finrum? Det här kommer du få svar på när Sveriges två mest framstående komiker för första gången står på scen tillsammans när de intar Berns klassiska salonger i vår.

Var inne på Ticknet och det fanns inte en biljett kvar och då var jag ändå framme i maj...hrmm
Det måste gå att få tag i på något vis...hrmm gäller att ta fram den kreativa ådran! Hihi

Ha en härlig vinterdag.
Snöbusiga kramar

Kommentarer

Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Publicerad 2010-12-29 18:55:06

Håller tummarna att du får tag i några biljetter!



Svar:

Åh vad tråkigt att höra. Jag håller med att det känns extra viktigt att vara omgivna av sina nära och kära över jul.

Postat av: Dessi

Publicerad 2010-12-29 21:37:39

Oj oj oj, lycka till med biljettletandet!



Och tusen tack för grattiset!



Kramar!

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-12-29 23:08:10

Åh, den är säkert hur rolig som helst. Hoppas att ni får tag på biljetter! :-D

Kram på dig!

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-12-30 15:50:30

Den skulle jag också kunna tänka mig att se. Hoppas du får tag på biljetter.



Gott Nytt År!

Kram, Jenny

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2010-12-30 23:52:00

Samma här! Vi skulle också vilja gå. kolade för ett tag sen o då fanns det biljetter men vi kom inte till skott o beställde några :(



Vi vill gå på Jerry Seinfeldts show i Globen också. Får se om det blir en bokning, det e ju inte gratis precis med sånna här evenemang. Sen ska man dessutom resa till o bo i Sthlm.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela