Susihus

En favorit

Publicerad 2010-01-20 10:04:11 i Boktips

Vi är nog många i bloggvärlden som har upptäckt dessa underbara Personliga almanoackor, så även jag. Slår ett litet slag för den i dagens inlägg. I år kan man även få den med Isas underbara illustrationer. Helt ljuvlig. Har ni inte beställt eller saknar fortfarande en alamanacka för 2010 så kan jag med varm hand rekommendera er att titta in på personligalmanacka.se En till nyhet i år är att man kan lägga in födelsedagar en gång för alla och vips så kommer de med in i kalendern med automatik. I like=)

Än så länge innehåller min många oskrivna blad vi får väl se hur länge det varar. Mannen frågade igår om hur vi ska göra med sommarsemestern...?! Känns långt dit just nu när vi pulsar omkring i snö, men det går snabbt till påsk och sen så...

Bild: Susihus

Har ni er kalender välfylld med roliga saker?
Önskar er en härlig dag
Kram kram

Kommentarer

Postat av: pia

Publicerad 2010-01-20 10:55:21

Hej min bloggvän!

Hihi:)...Jag har en likadan som du men i rosa!

Nu ska här bloggas, på nytt, som aldrig förr;)

Nåja inga jätteförhoppningar, men det tar tid att lära sig nya saker, är ju alltid lite kul med nytt:) Välkommen till min "nygamla" blogg iaf.

KRAAAM

Postat av: Dessi

Publicerad 2010-01-20 16:33:47

Har också en från Personlig almanacka! Orange! Ja, det går så snabbt fram till påsk... Mycket hund nu. Lydnadskurs på onsdagar, agilityträning på lördagar. I april börjar tävlingskursen. Givetvis lite utställningar, MH-test... O vi ska förhoppningsvis göra kök här hemma snart... Så ja, tiden går nog fortare än man tror ;) Många kramar!

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2010-01-20 19:10:15

Dom är så otroligt fina!! Din blev jätte snygg!! Jag skulle önska att dom fanns i flera olika storlekar.. jag behöver lite större :-( Då skulle jag klippa till direkt :-)

Kramar

Postat av: InneoUte-Malin

Publicerad 2010-01-22 07:45:49

Det där har jag missat. Låter grymt smart. Så skönt att få in alla födelsedagar en gång för alla.



Vår kalender är inte fylld, men lite saker har vi bokat. Mest ser jag fram emot besöket hos bästa väninnan i Lyon i Maj. :-)



Ha en skön helg!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-01-22 11:40:55

Jag jobbar med två kalendrar. En för privat och en för mitt företag Klipp & Klapp. Önskar just nu att Klipp & Klapp kalendern var mer välfylld än den är.

Januari är en tråkig månad för bokningar medan december är mer välfylld.

/P

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-01-23 10:23:04

Nä min gapar ganska tom än och det är faktiskt skönt..men den lär fylla innan man hinner säga flaska..men till dess så njuter jag:))

Ja sommaren..det går fort! I går satt vi o bubblade över nästa års skidsemester,redan..hahaha

Trevlig helg!

KRAM

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-01-24 09:55:24

Hej Hopp! Kom och möt upp oss i Italien vet ja?! Gud- tänk att jag får så mycket bra idéer, HEEELA tiden!

Är hemma efter två dagar i Göteborg. Ras-shopping till barnen och besök hos Malin o Tomas. Nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela