Susihus

Njutit

Publicerad 2010-07-05 08:31:01 i Trädgård

Längtar efter semestern! Jobbar några veckor till, känns ju som man skulle haft semester nu. Vilket härligt väder, gäller att njuta för fullt på helgerna och även på sommarkvällarna efter jobbet. Det har blivit några löparrundor i helgen, så skönt att äntligen har kommit i gång med träningen på allvar.

Vi håller på att fixa lite med altanen, eller rättare sagt mannen håller på. Jag är bara lite support när det behövs, och ärligt så vet jag inte om jag är så bra på det.

Denna delen av altanen är dock orörd så här har vi njutit av lite jordgubbar och god dryck mellan varven.







Bilder: Susihus

Har nu fått en liten betongskiva till mitt bord, i vit betong! De 2 små keramikblommorna är igentligen askfat!! Som man dukade med vid varje plats när man dukade till fin middag förr....huuu!?? Jag tycker nog att de är finare som dekorationer.

Ha en härlig dag i solskenet
Kram

Kommentarer

Postat av: Anette

Publicerad 2010-07-05 09:06:02

Hej!

Jag njuter verkligen av semestern och önskar att den aldrig ska ta slut ;)Vad lustigt det där med askkoppar vid varje plats förut! Kändes inte så nice, eller är det kanske för att jag inte röker själv :)

Kramis

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-07-05 16:07:16

Fina detaljer (som alltid) hos dig !

Jag tycker synd om alla stackare som måste jobba nu, det borde vara förbjudet ju.

Kramar!

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2010-07-05 18:55:59

Vad duktig du är med träningen. Jag har så otroligt svårt att komma igång efter min långa förkylning, jag får ta mig i kragen.

Håller tummarna för att det fina vädret fortsätter. Härligt att ha hela semestern framför sig!

Kram, Jenny

Postat av: tina

Publicerad 2010-07-06 13:05:14

Här väntar vi också ett tag med semester, maken jobbar två veckor till men när vädret är så här härligt känns det inte så tungt ändå =) Fint på er altan...vit betong, fint och låter spännande! Fina askkoppar också...härligt som dekoration istället!



Ha det underbart i sommarvärmen!



kramar/tina

Postat av: Dessi

Publicerad 2010-07-07 09:32:29

Så mysigt ni har det på er altan! Jag måste fixa lite mer där, sätta ut något mysigt bord och få ut några sköna solsängar... Ha en fortsatt härlig sommar! Kram Dessi

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-07-07 09:44:59

Hej!

Åh, så ni är igång med altanbygget nu...spännande! Sista dagen i Italien idag- ska ner till havet nu och njuta. Åker hem imorgon, har en övernattning på vägen hem och kommer hem på fredag. Är ju väldigt gott att komma hem också...efter en härlig semester!Kramar till dig, J, K & B! Nettan och co

Postat av: pia

Publicerad 2010-07-07 20:41:13

hej min vän:) Hoppas du har det fint i solen å värmen, själv njuter jag för fullt med ett vinglas i näven å fotbolls-VM på tv:n, skulle bara kika in här:) kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela