Susihus

Vårfräscht

Publicerad 2011-04-06 20:15:50 i Hem

Tack för alla goa krya på hälsningar till Kenzo. Han mår mycket bättre, även om 13 år är en aktningsvärd ålder bland storväxta hundraser, så hoppas vi att det var en sällsynt svacka!

I helgen passade jag på att putsa till fönstrerna lite invändigt. Utvändigt har vi RUT som gör åt oss 4 gånger om året, även invändigt men det har vi bara en gång om året och det brukar vi ha efter sommaren. Så nu blev det en sväng med fönsterskrapan och sen hängde jag upp lite nygamla gardiner, lite vårigare. De har hängt med några år men jag älskar fortfarande dessa Spiragardiner.




Bilder: Susihus

Ja det blev lite vårigare. Nu längtar jag efter lite värme och vart tog solen vägen...hrmm hoppas att den kommer tillbaka snart.
Ha en härlig dag
Kram

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-04-06 20:38:20

Åh så härligt med nytvättade fönster. Jag har tvättat två av många...ni har ett så fint kök påminner mycket om vårt eget.



~Ingrid

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-04-06 23:08:02

Dom är urfina! Vi har också fönsterputs utvändigt, 6 ggr om året. Så skönt! :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-04-07 20:30:30

Riktigt fint! :) Vilket fint kök ni har (också).

Jätteskönt att höra att vovven mår bättre!

Kram kram!

Postat av: Petra

Publicerad 2011-04-07 20:54:07

Skönt att höra att hunden mår bättre.

Ni har jättefint i köket och jag förstår att du gillar gardinerna, superfina.



ha det så bra.

kram

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2011-04-08 08:12:29

Ser jätte fräscht ut!! Men, det bästa av allt.. bra att eran hund mår bättre!!

KRamar

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2011-04-08 21:50:07

Gillar Spira, de har så många fina tyger! Dina gardiner är ju så våriga och härliga som de bara kan bli.

Blir påmind om fönstertvätt... ännu en grej på "att göra"-listan...



Ha en fin helg!

Kram, Jenny

Postat av: ellen

Publicerad 2011-04-13 14:40:30

jätte fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela