Susihus

Det ljusnar...

Publicerad 2011-02-09 08:58:39 i Trädgård

Visst är det härligt när man börjar märka av att sakta men säkert så återvänder ljuset till våra nordliga bredgrader. Nu börjar det ljusna innan jag åker till jobbet och jag kan ana en något ljusare himmel även när jobbet är slut. Det är ju helt underbart, det finns hopp om en vår även i år!

Såg i går Bygglov och blev så sugen på dessa stolar, vore lite coola att ha i trädgården.


Bild: lånad från Hemmakanalen


Heter Acapulco chair och finns i massa ljuvliga färger men dessa i svart vore lite läckra.
Skönt att börja känna ett sug efter trädgården igen och få börja planera lite nya trädgårdsprojekt.
Ha en härlig dag i det sköna solen.
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-02-09 10:30:26

Jaa, jag såg också. Rackarns vad fint de fick. Stolarna var superfina. De skulle passa in hos er ju. Köp! :)

Kram kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-02-09 19:19:59

Hjälp vad snygga stolar!

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2011-02-09 22:29:34

Åh, vad härligt det ser ut... längtar till våren!! Vad fint det var med tulpaner också!

Kramar

Postat av: tina

Publicerad 2011-02-10 00:01:38

Ja jag kikade också på bygglov...det var ju från Habo där jag bor. Fint fick de...och jag gillar också stolarna! Du får "göra stan" när du är i Jönköping, här har ju som sagt hänt en del roligt! Olgas hus ligger uppe på Väster, på Torpa.



Ha en fin vecka...kram!

tina

Postat av: Dessi - Home and desire

Publicerad 2011-02-10 19:00:28

Åh ja, visst är den snygg! Synd att den är så dyr... :/



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela