Susihus

Semesterdag 10

Publicerad 2012-08-01 10:26:39 i Allmänt

Måndag 30juli och semestervecka 2 har börjat!
Har läst lite idag och varit ute och plockat lite i trädgården mellan skurarna. Skönt löparväder så jag gav mig iväg på en lite längre tur idag och det gick riktigt bra. Nu får jag nog allt ta och lägga turerna runt 7km istället.
 
Bild: Susihus
Njuter lite av våra fina blommor som mannen fick i helgen, här en fantastisk lilja!
 
Jag börjar känna mig rastlös, vi har varit hemma i en vecka, så nu kan vi åka på lite utflykter tycker jag. Vi får väl se vart det bär...
Väder: fram och tillbaka, sol och ösregn runt 18 grader
Träning: 2,5 km promenad med Bono och 6 km löpning

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-01 13:07:42

Wow, heja dig! Jag måste också försöka ta mig längre än 3 km...
Hur långt springer du med barfotaskorna nu? Hela sträckan? Har du märkt någon skillnad?
Kram!

Svar: Jag vet inte om jag kan säga att jag märker en skillnad, dock går det lättare att springa med dem och jag får inte superträningsvärk längre. Snarare lite roligare för det blir lite omväxling.
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela