Susihus

Semesterdag 19

Publicerad 2012-08-09 09:47:46 i Mat & bak

Onsdag 8 augusti
Även om det är mysigt att campa så är det skönt att vara hemma igen. Det fick bli en liten fixardag i trädgården inför helgens 1000 trädgårdar. Svårt att veta om det kommer 1 eller 70 personer. Jaja vi får väl helt enkelt se vad som händer.
 
Bilen var på service idag och när de ringde och sa att den var klar så sprang jag till bilfirman, skönt med en liten ny runda. En ljudbok i öronen och det gick som en dans, mindre kul att betala servicen. Puuuh va trista pengar.
 
Har även tagit en sväng till hallonsnåren och plockade lagom för att göra lite smarriga Hallon cupcakes.
Bild: Susihus
 
Kvällen bjöd på en galen spännande handbollsmatch puuh jag var helt slut efter Sverige - Danmark matchen. Det tar på krafterna att titta på OS ;)
 
Väder: Mulet och någon regnskur 17 grader
Träning: Löpning 5 km

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2012-08-09 20:59:46

Såå goda de såg ut dina cupcakes!
Inte kul att lägga pengar på bilen, räcker med bensinen...

Kram Suss

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2012-08-09 21:16:58

Ååå ska ni vara med i tusen trädgårdar, så spännande! Jag skulle så gärna vilja åka och besöka några här i närheten men tyvärr är jag uppbokad hela helgen.

Kram, Jenny

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-08-09 21:52:00

Mmm smarriga cupcakes! Bilar är inte roliga när de kräver sitt.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela