Susihus

Semesterdag 24

Publicerad 2012-08-16 11:24:00 i Allmänt

Måndag 13 augusti
Så har då sista semesterveckan startat. Veckorna bara rusar iväg.

Bono och jag gick en morgonpromenad och gick bort till vår fotbollsplan och körde lite lydnad. Kan säga att han kan behöva det efter ett halvår utan nästan någonting och vi har bara varit lyckliga om han har kunnat gå. Det känns som han har ludd i öronen, men oj så lycklig han blev av ett litet kort lydnadspass.

På eftermiddagen var jag och köpte ett par nya löparskor, tyckte att mina började trampa igenom i hälen. Får se nu om dessa får mig att flyga fram...
Bild: Susihus
 
Var ju tvungen att testa dem så på kvällen lurade jag med mig mannen så vi sprang vårt backiga träningsspår och jag la in lite styrkepass på backkrönen, riktigt roligt. Dessutom får jag springa lite snabbare när mannen är med och det är ju bra ibland att öka löpsteget.
 
Väder Mulet och solsken lite blandat runt 20 gr
Träning: 2*2,5 km turer med Bono och ett löparpass 5 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela