Susihus

Snabba helger

Publicerad 2012-08-27 17:52:00 i Allmänt

Det är ju nu man inser hur snabbt helgerna passerar förbi. Det var underbart skönt med fredagskväll efter första jobbveckan, men svisch så var det söndagskväll!

Vi har haft ok väder, även om det har kommit några rejäla regn/åskskurar under helgen. Vi har fått lite fixat i trädgården, röjde upp lite bland vår odling och klippte in och ner sommarblommor.

 
Bild: Susihus - vår ljuvliga ros som har slingrat sig in på altanen
 
Tror att Småland har ställt upp i björkfrö SM för oj det är massor precis överallt.
 
Har hunnit träna både lite cykling, backträning och hundträning. Jag och en kompis var ute och spårade i skogen i går men det gick inte alls. Oj vad Bono har tappat...det blev för svårt med skog och någon annans spår. Jaja det var kul att träffas och träna hund, nu får vi träna lite i veckan. Lite roligt ändå vad som händer på ett halvår, saker jag tog för givet. Nåja lite nytt och bita i är aldrig fel.
 
God start på den nya veckan
Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-27 19:44:11

Det är viktigt att backa i träningen, men det brukar snabbt återgå till bra form igen.
Björkfrö SM kan vi också ställa upp i.
/P

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-08-27 19:45:12

Det va bara jag!
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-30 13:49:41

Usch ja, helgerna går i rekordfart då man jobbar - även veckorna och nu är det snart helg igen.
Kram! Krya på dig med foten. Vilken starttid/grupp har du på Tjejloppet tro? Jag tror jag startar i grupp 7.
Kram!

Postat av: Camilla (igen)

Publicerad 2012-08-30 13:54:41

Startgrupp 6! :)

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2012-09-01 19:19:27

Åh jag kände precis samma sak!! Jag har också jobbat min första jobbvecka! Så skönt med helg nu!
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela