Susihus

Trettonhelg

Publicerad 2012-01-06 11:11:57 i Hem

Åh va jag gillar detta med lite helgdagar på vardagar. Framför fler såna...hihi! Jag brukar ta bort julen på nyårsdagen men i år vet jag inte vad som har hänt, för den är fortfarande kvar och det märkligaste av allt jag har ingen lust att ta bort vår fina gran eller stjärnorna och ljusstakarna...

r

Granen står så fint utan att barra. Nu är det ju inte så att jag har så många tomtar uppe eller
massa röda saker. Undra om det är för att det är bristen av snö som gör att jag verkligen känner att jag behöver ha julgran, stjärnorna kvar så jag får lite ljus.

Idag skiner solen så underbart i allafall och det var -2 grader när jag var ute och sprang i morse. Men det var tunga steg idag, undra om jag har något lurt i kroppen för så här tungt brukar det inte vara.



Bilder: Susihus

Nu blir det hundträning med söktjejerna, oh va roligt!

Ha en härlig helg
KRAM

Kommentarer

Postat av: mo

Publicerad 2012-01-06 14:02:06

Tjenare vännen...

Jag har inte heller julat ut än, har allt kvar, men nästa vecka (innan veckostädningen) så åker allt väck, men man får mysa lite av denna helgen oxå.

Fint ni har det o eran gran står så vacker där, klart ni kan njuta lite till av den.

Ja ska man behöva ta väck allt julpynt innan det ens har varit snö här..suck så trist.

Jag tänkte bara ställa en liten fråga till dig, eftersom du är så berest... :)

Vi brukar alltid åka på en liten minisemester (två övernattningar) med makens jobb. Har du något bra tips för oss..Vi har varit i Köpenhamn, nu sist var vi i Polen. Vi har kollat lite på Skottland, Barcelona eller något annat som inte ligger alltför långt hemifrån eftersom det bara blir två övernattningar. Skulle vara jättesnällt om du ville ge oss något tips :)

Ha en toppenhelg, kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-01-06 14:07:29

Jag älskar mina tomta och behåller de ett tag till. Knut brkar vara det märke som jag försöker hålla men det har hänt att det glidit över några dagar där också.

/P

Postat av: mo

Publicerad 2012-01-06 14:46:56

Tack snälla du för att du svarade, o så snabbt oxå. Ska genast visa maken ditt svar...Barcelona verkar väldigt intressant, kramar på dig

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-01-09 21:00:09

Åh precis samma känsla hade jag också i år!!

Ville inte slänga ut julgranen o belysningen i år! Det tog verkligen emot i år! Konstigt det där..

Hoppas din jul också varit bra och förlåt för att jag inte hälsat på här på läääääänge!

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-10 08:34:46

Slängde ut allt nån dag efter nyår. Har bara kvar kransen... Faktiskt jätteskönt... Vi har inte heller haft snö o det tar bort julkänslan... Nu vill jag bara att mars april ska komma så att våren känns...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela