Susihus

Ytterligare en julklapp

Publicerad 2012-01-17 20:58:07 i Inspiration

När jag ändå är inne på julklappar så måste jag vissa upp min julklapp till min käre man.  Jag hittade en liten artikel i Vi i Villa eller något liknande tidning som dyker ner i brevlådan till vi som bor i villa. Det var en kille som hade tröttnat vid bagagebandet på att alla väskor såg likadana ut. Han bestämde sig för att starta ett eget företag Mydesignedbag.com

På denna sidan kan man välja storlek och färg på sin resväska, sen kan man lägga till bilder och text och få den till att bli hur personlig som helst.

Vi har länge pratat om att vi behöver en ny liten cabinväska men aldrig kommit till skott att köpa en, men nu designade jag en istället och gav bort den i julklapp.



Bild: Susihus

Så jag skickade in en ljuvlig sommarbild tagen på vår favoritstrand på Gotland och med våra älskade schäferherrar, la till namnet och voila...
Nu är de fyrbenta alltid med oss även när vi reser! Mannen blev supernöjd över sin julklapp och den gjorde succé bland övriga julfirare.

Annars så skojade en trafikbot från Italien på 119 Euro till denna tisdagkväll. Fick ett rek som jag gick och hämtade min dumbom...och vips så hade jag tagit emot en bot från Italien på att vi kört i en busfil.... turistvänligt!? Hrmm

Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-18 07:36:55

Men åh, vilken underbar väska!!! Vilken rolig idé. :)

Ska kika in på den sidan. Maken fyller ju 45 i sommar, kanske vore något för honom.

Superfin bild! Gilla stort på Gotland!

Nu blev jag ju längtig dit.

Kram och ha en fin onsdag!

Postat av: mo

Publicerad 2012-01-18 15:38:26

Hm, kanske inte lika kul nej...

Men så rolig väskan blev, verkligen fin o den lär ni inte missa på rullbandet..Jag som tyckte jag var fiffig o köpte namnskyltar (lite roligare o i klara/synliga färger), men de syns ju inte alls så bra som denna fina väskan.

Ha en skön kväll, kramar

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-19 14:16:13

Smart... O så sött!

Jag har själv sytt fast inplastade foton på våra :) mycket enklare när samma svarta väskor rullar på bandet...

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2012-01-19 21:41:57

Men vilken bra julklapp. Har jag aldrig sett tidigare men det var ju riktigt smart!!!

hoppas allt är bra med dig (förutom boten då...)

Postat av: Dessi at [Home and desire]

Publicerad 2012-01-20 20:41:41

Så fint! Men surt med den där boten...



Ha en fin helg!



Kram!

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2012-01-29 17:14:02

Gu så fiffigt o fint! Jag ska få en ny resväska av min man i födelsdagspresent och jag vill ha en i hårtmaterial och med 4 hjul. Det här va ett jättebra tips! Men den kan va lite i dyraste laget kanske...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela