Susihus

Återvinning

Publicerad 2012-03-21 19:06:34 i Trädgård

Våren tog en paus här och vädergudarna har bjudit på iskyla, regn, hagel och blåst, brrrr. Själv tog jag också en liten paus, det har varit lite mycket på dygnens ynka få timmar. Idag har dock våren kommit tillbaka och bjudit på helt underbart väder, min vinterjacka kändes helt fel. Nu får det bli vårjacka imorgon när det bär av till Göteborg.

Jag som fick för mig att jag inte skulle ha fjädrar i årets ris, har funderat lite på alternativ. Hittade superroliga och lite annorlunda påskägg på Indiska, gjorda av återvunnen metall.





Bilder: Susihus

Har även ett annat tips istället för fjädrar i riset men det återkommer jag till, för nu måste jag packa för några dagar i Göteborg. Håll tummarna för mig, för jag ska hålla ett föredrag för 275 studenter på en mässa. Guuulp!?

Sköt om dig
KRAM

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2012-03-21 20:13:35

Spännande med föredraget, vad ska du prata om? Det går säkert bra...



Så klok du är som skippar fjädrarna, jag har gjort det i flera år nu coh kör Ylva Skarps poesiträd i riset istället. Både snyggt och bra för de stackars fåglarna som knappast tappat fjädrarna av sig själv...



~Ingrid

Postat av: camilla

Publicerad 2012-03-22 09:17:39

Snygga eggs... Indiska har så fina saker. Har en del silverägg därifrån.. lycka till med vårjacka o föredrag :)

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-03-23 13:16:06

Vilka söta ägg. Och vilken fin gren. Ormhassel växer inte här men går naturligtvis att köpa. Men, du vet, snåla jag!

/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela