Susihus

Julkortsfunderingar

Publicerad 2012-11-30 10:00:00 i Inspiration

Så här inför stundande första advent är det kanske hög tid för Susihuset att ta tag i årets upplaga av julkort! 
Bör kanske fundera ut det nu och boka upp lite tid i tomteverkstaden för tillverkningen.
 
Så här blev föra årets upplaga, med lite hjälp av Dagens Industris fina börssidor.
Bild: Susihus
 
Jag har några idéer till årets kort men ingen som har seglat upp som en säker vinnare. Tyvärr slängde jag i väg alla mina gamla stadskartor från olika delar av världen till pappersinsamlingen... Kunde ju ha blivit ett roligt material annars att jobba med. Men det är bara att starta tankeverksamheten och se vad vi kan komma på i år.
 
Happy Friday
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-30 21:02:24

Blir nog inga kort här. Hinner inte och varför då ha ambition?
Dina kort i fjol va i alla fall väldigt läckra.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela