Susihus

Kakfat

Publicerad 2012-11-27 08:58:53 i Inspiration

Hej där! 
Tisdagmorgon och regnet vräker ner här, tänk om det hade varit snö istället, så härligt!
Är på väg på kundbesök, vi ska ha lite avstämning inför mitt första uppdrag, som egen företagare! 
 
Har missat att visa kakfatet som jag äntligen fick ihop. Det var lite tricky att borra, och kanske blev det inte exakt de tallrikar tillsammans som jag hade tittat ut för några gick sönder... 
 
Första  3 våningsfatet ihop satt och redan bortgivet som present!
Bild: Susihus
Jag ska raskt ge mig i kast med fler för det här var roligt...
Ha en härlig tisdag
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-11-27 10:51:25

Men du är väl bara för duktig! Fiiint!
Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-11-27 11:37:52

Spännande med ditt företag. Jag var väldigt vidlyftig när jag startade mitt. Kurser, viltspår, rastning och så trimningen. Trodde inte att det skulle räcka med bara trim/klipp men det gör det så jag har bantar bort det andra efter hand. Det är nog klokt att känna lite på marknaden.

Vilket fantastiskt fint fat. Vill också vara så händig och påhittig.
/P

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2012-11-27 14:48:22

Jättefint blev det! Förstår att du vill göra fler ;-) Ha en fin tisdagkväll! Kram

Postat av: Nettan

Publicerad 2012-11-28 22:33:25

Och det fina fina fina fatet fick jag!! Lyckost mig... Älskar det. <3

Svar: Det är du värd! Lite mer snö här så kan jag åka lite skidor snart...ni har säkert mer?Kram
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela