Susihus

Veckorna susar på

Publicerad 2012-09-03 17:59:00 i Pyssel

Så var hösten här och september kom rusande!
 
Det var väldans vad veckor och helger susar på. Förra veckan var jag i Göteborg onsdag till lördagkväll. Jobbade på vårt kontor där och sen träffat massa goda vänner på fritiden så trevigt. På fredagkvällen kom man och hund upp till Göteborg. Jag hade bokat in oss på Hotell 11, inte lätt att hitta hotell som ligger lite naturskönt och som acceptera att ha hund med sig. Det gör då Hotell 11, och när vi låste upp vårt hotellrum så väntade en hundbädd och 2 fina vatten- och matskålar på Bono. Vilken service och omtanke, det värmer!
 
Har hunnit med att göra en liten dörrkrans så här i hösttider, plockade lite ljung på en av våra skogspromenader och knåpade ihop en liten enkel krans.
 
Bild: susihus
 
Jag har även hunnit med och köpa mig ett par nya löparskor för att försöka undvika min onda häl. Det kändes bra när jag var ute och testade dem igår på en 6 km runda. Dock sista halvkilometern så snubblade jag på en sten och vrickade till foten, så nu flyttade jag det onda från hälen till vristen ;)
 
Fast det känns bättre idag så det ska nog gå...
 
Ha nu en skön start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-09-03 22:17:14

Vilket mysigt hotell! Vi "hundmänniskor" uppskattar sådant.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela