Susihus

Baravaradag

Publicerad 2013-04-12 09:01:34 i Inspiration

God morgon fredag! 
Idag vaknade jag till grått, mulet och regn, det var verkligen inte i förgår vi gjorde det. Känns nästan lite konstigt och ovant, regnkläder. Även om vi har haft det kallt så har solen varit framme varje dag väldigt länge nu. Jaja de säger att våren är på väg igen...håller tummarna för att de har rätt denna gång! Jag längtar verkligen!
 
Det har varit en galen vecka men massor av möte, jobb och hundkurser. Idag har jag inget inplanerat mer än en klipptid och det kan verkligen behövas. Ska fixa lite ärenden och ha en baravaradag! Fördelen med att vara sin egen, jag bestämmer själv! Hihi
 
 
Bild: Susihus
 
Min påskbukett står sig fortfarande och vår fina tupp från Cooee har inte fått gå och lägga sig än efter påsk. Tycker inte att den är så påskig att det stör...
 
Njut av fredagen för det ska jag!
Kram 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-04-12 22:07:58

Både gott och ont med att vara "egen". När något oförberett händer, sjukdom tex, kan det vara jobbigt.
Annars tycker jag att det är perfekt.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-04-14 08:47:08

Här blev det en tråkig lördag., men i dag skiner solen igen!
Ha en bra dag!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela