Susihus

Höstmorgon

Publicerad 2013-08-30 08:12:48 i Hem

God morgon Fredag!
 
Idag kändes kroppen tung att få upp ur sängen, inte att jag var trött rent mentalt utan kroppen kändes seg. Nåja det är bara att rassla nerför trappan och fixa lite frukost. Frukost piggar alltid upp! Idag var det lite höstigt, mulet med låga moln, och något mörkare än bara häromdagen. Tände lite ljus som fick lysa upp.
 
Bild: Susihus
Lite morgonmys i sin enkelhet. De lös upp så fint betongljusfatet som står bredvid det fina lilla "fågelburen" från Hemlängtan som jag klickade hem i somras.
 
Nu lättar molnen och solen kommer klättrandes över träden, hoppas den kommer och stannar ett tag!
Happy Friday!

Kommentarer

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-08-30 10:24:50

Just det, tyckte att jag kände igen den :-)

Här kändes det också som höst i morse, lite mysigt ändå! Börjar nog känna mig ganska redo att släppa taget om sommaren faktiskt.

Hoppas att du får en riktigt fin helg!
Kram, Jenny

Postat av: Suss

Publicerad 2013-08-30 20:57:12

Var också trött idag trots att det var fredag..
Så mysigt på ditt bord med tända ljus, kram Suss

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-09-01 18:13:00

Hoppas att du har haft en jätte fin helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela