Susihus

1 dygn i Kosta

Publicerad 2013-12-12 08:09:43 i Inspiration

God morgon torsdag! 
Dags för att göra sig redo och köra till Jönköping. Idag är det mäklarbesök på agendan, innan det är dax för lite aw tillsammans med gamla goa kollegor.
 
I tisdags samlades mina nuvarande kollegor på Kosta Boda Art Hotel för en dags konferens och ett dygns umgänge. Trevligt och mysigt på alla sätt. Efter en heldags konferens slappade vi i spa avdelningen, jag tog ett par simlängder och även i den något svalare utepoolen. Tror inte att jag har simmat sen Vansbro!?
 
 
Vi avslutade kvällen i Glasbaren, som alla tycker är så fin, men jag tycker den känns som Silja Line. Brrr
Nåväl vi hade det gott och trevligt. Funderar på att åka dit och SPA på julaftonsmorgon. Vore en skön start på julfirandet.
 
Nu Jönköping!
Må bäst
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-12-12 08:13:48

I utomhus poolen????
Ehh, lite uppvärmd då eller?
/P

Svar: Jajamen, näää den var nog inte så uppvärmt, runt 16 grader kanske...
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela