Susihus

Schäfervalpar

Publicerad 2013-12-22 19:41:45 i Hund

Go kväll denna regniga söndag
 
Vet inte julkänslan infinner sig inte riktigt, även om jag har spelat julmusik hela dagen. Här fullkomligt vräker regnet ner just nu. Var är snön och kylan?
 
Har haft en ljuvlig helg. Åkte till Göteborg i fredags, lunch med en kompis, hem till en kompis som har renoverat sin lägenhete. Jag gav nämligen en idé för några år sen att hon skulle byta plats på köket till vardagsrummet, vardagsrummet till sovrummet och sovrummet till köket. Nu är det klart och det blev så fint! Inte en bild tog jag dock på allt fint.... Var ute och åt med goa tjejkompisar i fredagskväll och sen på vägen hem i lördags åkte jag förbi och tittade på dessa ljuvliga schäfervalpar. 8 sötnosar som tumlade omkring, de är 4 veckor nu och nästa vecka ska vi upp och förhoppningsvis välja vem som ska bli vår.
 
 
 
Bilder: Susihus
 
Ljuvliga? Kunde knappt åka därifrån, fick slita mig efter ett par timmar för goda vänner väntade hemma på mig.
Nu håller jag tummarna att posten gör sitt jobb och mina sista paket dyker upp i morgon. Hoppas även att jag hittar lite julkänsla på vägen?!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-12-22 23:11:00

Blir så varm i hjärtat för din skull. Såå gia valpar. Här är lite jobbigt just nu. Är i Säfsen och så mycket minnen kommer till mej från i fjol när Puma också var med.
Men jag har mina andra två, som tur är.
Hur går det med Västgöten? Eller var det en Corgi?
/P

Svar: Förstår dig, ibland ramlar det över en så man nästan faller till marken. Det är en liten corgi vi har, och det går hur bra som helst. Han ska få massage idag, vi har ju ökat hans motion rätt rejält sen han kom till oss, så det kan vara bra att han får en genomgång och inte blir stel i sina nya muskler. Kram på dig
Sus i hus

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2013-12-23 15:13:26

Meeen såååå underbara :-) Säger jag som gammal schäferälskare :-) Den rasen finns fortfarande i mitt hjärta...Hoppas tiden går fort nu så ni snart får hem er valp, blir spännande att se vem det blir :-) Önskar dig en God Jul! Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-12-23 19:02:42

Men åh, så söta! Hur ska du kunna välja bara en???
God Jul önskar jag dig kära bloggvän!
Jag velar och velar om Halvvasan... ena sekunden tänker jag sälja min startplats och andra sekunden tänker jag väl att jag testar...
Hur tänker du?
Kram!

Postat av: Suss

Publicerad 2013-12-26 09:55:47

Åh vilka söta valpar! Förstår att det var svårt att slita sig ;)
Hoppas ni haft en fin jul och God fortsättning, kram Suss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela