Susihus

Stjärnan på plats

Publicerad 2013-12-19 15:04:25 i Hem

Hej regniga torsdag!
Det är ju inte direkt vinterväder här, regn, grått och lite mera grått. Vet att grått är trendigt i inredningssammanhang men ute, nja jag vet inte.
 
Då vi fick in vår stora gran och insåg att vi måste dölja snittet på toppen, så funderade jag ett tag om jag skulle fixa till en egen variant. Som tur var så tänkte jag en tanke till att det kommer jag inte att hinna. Kom dock ihåg att Heart of Lovikka hade en fin när jag beställde julgransmattan förra året. Mailade och frågade om lite storlek och slog sen till. Den dök upp i brevlådan igår, nu monterad och klar. Nöjd = helnöjd!
 
Bild: Susihus
 
Passade perfekt i både gran och hem! 
Njut av dagen! 
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-12-19 20:25:44

Wow, vilken gran!
Påminner mig om min älsta syster som har plats för en sådan, bred, tät och vacker gran. Så fint och stjärnan...!
Nu saknar jag en grön gran.
/P

Svar: Tack snälla!
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-12-21 09:36:01

Fiiin! Mattan är också fin. Vi har en sån där vanlig tråkig, som jag inte ens orkat hämta in från förrådet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela