Susihus

Detoxvecka

Publicerad 2013-01-14 13:29:41 i Inspiration

Ny vecka och nya möjligheter! 
Har varit i väg och jobbat som värd torsdag till lördag, tidiga mornar och sena kvällar/nätter men oj så roligt. Det är en härlig känsla och vara en kugge i ett större sammanhang och se när allt flyter på och få fixa snabba puckar som bara måste lösa sig. Ramlade hem i soffan på lördagkväll och somnade där, söndagen gick i slapphetens tecken, sov till Vinterstudion. 
 
Idag vaknade jag pigg och utvilad, och idag har vi börjat med en Detoxvecka. Nu ska här ätas nyttigt och rensas ut. Ja jag vet att det inte är medicinskt bevisat att det hjälper men jag kände att jag behövde göra något, en liten nystart helt enkelt! När jag var och fixade min fot innan jul så påpekade hon att just där jag har ont under foten är kopplat med mage och tarm. Det är ju häftigt i sig att det kan höra ihop, då började jag fundera lite på om jag kan göra något åt det. Så nu testar vi alltså Detox, en utrensning och storstädning av kroppen. Morgonens linfröshot var nog det lägsta lågvattenmärke, huuu så läskigt.
Bild: Susihus
Dock var dagens lunch fantastiskt god, lax, quinoa, keso, sallad, äpple och lite surdegskrutonger.
Ha en fin start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-01-14 18:43:35

Ohhh! Låter inte allt för kul med morgondagens "mat".
Lycka till med allt.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela