Susihus

Tulpaner i massor

Publicerad 2013-01-24 10:36:21 i Hem

God morgon härliga vinterdag. Här är det strålande solsken och iskallt, helt klart myggfritt. Skönt att sitta inne och se solen komma fram och sakta stiger kvicksilvret i termometern. Få se om det kan hinnas med en skidtur idag mellan jobben. Bono ska i alla fall få en lång skön vinterpromenad.
 
Här frossas det i tulpaner, tror jag har 3 härliga vaser med olika sorters tulpaner i, denna härliga känsla av vår är så ljuvlig.
Bild: Susihus
Dessa ljuvliga fick vi i helgen av våra goda vänner som var på besök.
 
Ha nu en fantastisk vinterdag, förfyll den med lite gott snöbus ;)
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-01-24 12:13:02

Håller med dej, Tulpaner är ljuvliga.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-01-25 19:49:12

Åh, ingen helg utan tulpaner! Jag köpte inga"specialare", men däremot 20-pack i blandade färger. mycket fint! :)
Kram och trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela