Susihus

Masstillverkning

Publicerad 2013-07-25 10:47:24 i Inspiration

Hej Torsdag!
Har nu landat på altanen med en kopp kaffe och nybakat bröd. Solen skiner och ännu en härlig sommardag är i görningen. Härligt!
 
Lovade ju att visa vad vi hittade på i helgen. Vi hade ju lite masstillverkning här i lördags. Vi borrade och fixade med lite porslin och voila så här blev det.
 
Bild: Susihus
 
Tänkte vi skulle ha några klara för det kan vara bra att ha om det behövs lite gå bort presenter...
Det var ett litet gissel att borra i porslin och inget man gör på ett ögonblick, men kul när det är klart. Nu har jag bara mitt stora projekt att ta tag i en lampa. Dock har jag inte vågat borra i kaffekannan ännu, får se om jag kan hitta något glasmästare eller något som kan borra den åt mig kanske...
 
Ha en härlig sommardag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-07-25 22:02:22

Så söta!!!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-07-27 12:37:34

Wow va fina. Är det tallrikar du har eller hittar du på loppisar?
De är verkligen jättefina.
/P

Svar: Lite på loppis och lite från farmor och svärmor nerpackade lådor...
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela