Susihus

Pioner och åter pioner

Publicerad 2013-07-02 23:10:54 i Hem

Go kväll denna tisdag! 
Fortfarande inget riktigt sommarväder, eller är det kanske det som är en svensk sommar! Idag har det varit tröja på och av, sen kommer det en skur. Kvällen klarnade dock upp och jag och Bono var ute och provsimmade i kanalen, jag med min våtdräkt. Nu har jag simmat två gågner i alla fall inför helgens prövning. Lite nervös är jag allt inför detta. Tur att det är sista etappen av Tjejklassikern för nu kan jag ju inte hoppa av! Det ska väl gå på ren och skär vilja.
 
Förrutom att det är lite väl svalt i sommar Sverige, så är det tråkigt att mina fina älskade pioner regnar sönder...Nu när jag är hemma i år för att njuta av dem ;) 
Har räddat några och satt dem i vaser inne så vi kan njuta av deras vackra lite rufsiga skönhet och deras ljuvliga doft. Mmmm
 
Bild: Susihus
Ha en forsatt skön dag och Sov sött!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-07-03 08:26:52

Simningen var det som jag var mest nervös över, men det var ju över på mindre än en halvtimme. Snabbt fixat, sedan är du klar!!! :)
När skulle du åka inlinesloppet i Tyskland?!
Jag måste börja om från början med min tråkspringning nu igen. :(
Kram och ha en fin onsdag!

Svar: Sista helgen i september bär det av till Berlin så nu måste jag börja träna för det.
Sus i hus

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-07-03 18:30:49

Så fint!!!
Massa kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-07-04 08:35:13

Vilken tur du har som har kanalen att träna i. Hur varmt/kallt är det i vattnet? Brukar inte bli någon hög värme där va?
/P

Svar: Det är ca 17-18 grader i kanalen så helt ok
Sus i hus

Postat av: nina

Publicerad 2013-07-07 21:37:33

Nyfiken på hur det gick för dig i Vansbro igår ;) ?

Svar: Äh det gick så där, 32 min puh det var väldans motströms..
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela