Susihus

Premiärturen avklarad

Publicerad 2013-07-13 10:23:43 i Inspiration

Ja då var premiärturen avklarad! För första gången i mitt liv står jag på ett par inlines och har tagit mig runt på en runda på drygt 3 km...puuuh!
Just nu känns det otroligt långt med 4 mil men det är väl bara att träna på. Jag måste nog ta snabbkurs i hur man stannar för det vet jag inte hur man gör, och hur gör man när det blir lite väl mycket nedförsbacke....?
 
 
Bild: Susihus
 
Annars njuter vi av ett underbart sommarSverige, sol, sommarpratare och böcker i solstolen!
Njut och ha det bäst
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-07-14 10:16:14

Inte kan jag åka skridskor och inte vill jag ge mig på inlines. Verkar livsfarligt för sådana som jag.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela