Susihus

Sommaren fortsätter

Publicerad 2013-07-19 09:53:44 i Hund

God morgon fredag! 
Vilken härlig vecka, strålande solsken och riktigt varmt. Lite jobb har det blivit men annars har jag mest hållt till hemma i trädgården, böcker har slukats i solstolen, ett och annat träningspass har det också blivit, känns så gott!
 
Igårkväll var jag ute och spårade med mina hundträningskompisar, oj så roligt att träffas och träna hund igen. Temperaturen var perfekt runt 20 grader på kvällskvisten, blåst = inga mygg och solen glittrade mellan träden. Spåret då? Nej det var lite fladdrigt och ingen ordning men vad hade jag väntat mig vi har inte tränat spår på väldigt länge...taggade att det ska bli bättre så nu får vi ge oss ut snart igen. Får nog fundera lite på hur jag ska lägga upp nästa spårtillfälle, kul att få tänka hundträning igen och då inte bara simträning för det gör vi ju nästan varje dag.
 
Bild: Susihus
 
Var ute och morgonfotograferade idag och snart blommar den för fullt vår ljuvliga Vidjehortensia.
Ha en go fredag och njut av sommardagen!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-07-19 13:41:54

Njut vidare av sommar och sol! Trist att din fot krånglar fortfarande, så att du inte kan springa. Jag är rädd för att mina benhinnor ska börja bråka igen jag också, som vanligt. Ska försöka trappa upp långsamt och vila 2-3 dagar mellan varje springrunda, men jag blir lite ivrig och vill ut oftare. Trevlig helg! Nu har jag snart fixat första arbetsveckan och det känns som att jag aldrig ens haft semester. :/
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela