Susihus

Sommarfrukost

Publicerad 2013-07-20 10:16:00 i Hund

God morgon lördag! 
Strålande solsken och inte ett moln på himlen, helt underbart. Vaknade tidigt och steg upp tog en härlig morgonpromenad när temperaturen fortfarande var under 20 strecket. Hem och fixade lyxfrukost, Ricottapannkakor med nyplockade sommarbär. 
 
 
 
Mums va gott. Min man älskar american pancakes och är en mästare på att göra och steka pannkakor, men här utmanade jag honom och har hittat ett eget recept, nåja ska inte ta åt mig äran utan det är Leilas recept. Vilket fick högsta betyg!
 
 
Bilder: Susihus
 
Nu är vi mätta och får vila upp oss lite i solstolarna innan vi tar tag i dagen. Det blir inte IKEA idag i alla fall, skojade och sa det vid frukosten och J tittade misstänkt på mig. Nä känns inte som en IKEA dag när kvicksilvret redan har hunnit stiga över 20 sträcket.
 
Skaffa dig en skön lördag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-07-21 21:24:15

Men åh! De där pannkakorna alltså!!!
Hoppas att helgen varit bra. Här har det tyvärr varit lite tråkigt och blåsigt väder.
KRAM!

Svar: Superskön helg, vilket väder helt galet. Nästan lite väl varmt i helgen. idag har jag varit ute och sprungit. Kändes i foten under turen men inget nu vi får väl se imorgon. Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-07-22 08:09:45

Mmm, ser härligt gott ut. Vilken fin solstolsbild. Våra fyrbenta vill också ha egen solsäng om de får.
Hoppas veckan börjar bra för dej. Lite svalare här idag men jag ska jobba lite, så det gör inte mej något.
/P

Svar: Haha han blev inte liggande där så länge...Här är det fint väder även om det är någon grad svalare. Må gott
Sus i hus

Postat av: Emilie

Publicerad 2013-07-25 12:30:33

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela