Susihus

Regn regn och åter regn

Publicerad 2013-06-27 10:22:24 i Inspiration

God morgon torsdag! 
Här har det regnat och åter regnat i flera dagar nu känns det som... Igår var vi på Djurkliniken och kollade upp Bonos utslag på kroppen. Troligen fukteksem, när vi ändå var på tur genom Kronoberg så svängde vi vidare och åkte till det stora blågula möbelvaruhuset i Älmhult oxå. Det var ju ändå IKEA väder igår, och det var några fler som hade tänkt samma tanke. Dock blev det inga större inköp än lite värmeljus och servetter.
 
Nu får det snart sluta att regna så mina fina Pioner inte förstörs helt.
 
Bild: Susihus
Nu väntar jag med spänning på att gå ut och lossa på betongalsterna vi gjöt i tisdags...
Må gott och med hopp om sol snart!
Kram 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-06-29 08:46:01

Sasco har en "Aloe Vera gel" som är fantastiskt bra. Märket finns hos massörer, naprapater och en hel del spec djurbutiker (mest på nätet).
Går att beställa från Sascos eller Pälsvårdproffsen. Kanon mot fukt eksem.
Fast ärligt talat, vi använder den mer till oss själva här hemma än till hundarna. Den är helt enkelt ovärderlig

/P

Svar: Tack för tipset!
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela