Susihus

SEMESTER

Publicerad 2013-06-18 22:53:27 i Inspiration

Go kväll denna första semesterdag!
 
Underbart att få vakna upp själv utan att väckas av några telefonsamtal eller väckarklockor. Gå en promenad med Bono för att sen njuta av en lång frukost ute på altanen. Det är vardagslyx med guldkant.
 
Har inte haft något inbokat idag utan bara spatserat omkring, fixat lite i trädgården och legat i solstolen. Vi tog en cykeltur för att köpa lite jordgubbar, hittade en bok också så eftermiddagen har jag legat helt asocial i solstolen och läst. Så skönt, strålande solsken och läslusten infann sig direkt! 
 
 
Bilder: Susihus 
Vår underbara Klätterhortensia som blommar för fullt nu med sina vackra blommor!
Njutit av trädgården på nära håll idag. En och annan båt har glidit förbi i kanalen. Mmm så här får det gärna vara resten av sommaren.
 
Träning: Morgonpromenad, cykling 14 km, 4 km pw
Väder: Strålande solsken och varmt

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-19 20:38:13

Underbart!!! Nu hoppas vi på sol och fint väder, hittills har det ju verkligen börjat bra. Ska ni hitta på något i sommar? Vet inte om du sagt det och jag glömt?
Kram och njuuut!

Svar: Vi har inget bokat, mer än Vansbro och det är ju så där men det blir kanske lite Stockholm och besök hos goda vänner i Örebro runt omkring där för att skoja till den resan lite...hehe
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-06-19 21:58:45

Så härligt det låter. Jag jobbar några veckor till men sen så....
Först ska jag njuta några dagar över helgen i vår husvagn. Där finns inte många måsten.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela