Susihus

Utsläppt från Arlanda

Publicerad 2013-06-16 23:04:00 i Inspiration

Go kväll söndag! 
Äntligen har jag checkat ut från Arlanda, efter 6 intensiva dagar och nätter fyllda av jobb och gäster är jag nu äntligen hemma igen hos mina favorit grabbar. 
 
Har vistats mestadels på Clarion Arlanda, med sin fantastiska personal. Helt grym rakt igenom, fantastiskt roligt att jobba när man blir ett sånt team. Har även jobbar bra med Radisson Arlandia och Sky City. Det har varit fullt upp på alla sätt, polis, sjukvård, ambulans och ja även en brandman...och väldigt mycket gäster, ändringar, listor etc.
 
 
Bild: Lånad från Clarion Arlanda
 
En sån jättekudde som ni ser på bilden till vänster, fick jag för gott samarbete med hotellet. Härligt med uppskattning! Den tar upp halva sängen hihi.
 
Nu är jag hemma igen och andas vanlig luft, jobbigt att leva i artificiella miljöer. Har gått en promenad varje dag i den mysiga "flygplatsmiljön", hittade ett motionsspår runt en liten sjö. Gott att få komma ut och få luft i alla fall.
Nu väntar bara en dags jobb till och avslutning på en hundkurs sen ska det bli semester! Tjooohoo va skönt!
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela