Susihus

Fixar lite

Publicerad 2013-03-07 14:55:27 i Inspiration

Då det börjar att närma sig...en stundande högtidsdag eller vad det nu kallas, har jag nu äntligen bestämt mig!
 
Har haft lite Ågren över detta, ska jag vara bortrest, fira med fest eller göra något helt annat, ja ? har varit många och vissa har varit svåra att räta ut. Först hade jag en plan att dra till New York men nu kände jag inte riktigt för det av vissa omständigheter. Har inte velat fira för vad är det att fira, bjuda in och folk ska fira mig??? Men sen sa en mycket klok god vän (TACK) att man kan väl fira att man lever ett bra och lyckligt liv....och ja det är ju alltid en anledning till att fira. Jag älskar ju att äta god mat med tillhörande god dryck i glaset med fantastiskt goda vänner så varför inte en anledning till att träffas?!
 
Dessutom look on the bright side of life...
 
Så nu håller jag på att fixa lite inbjudningskort för det tycker jag ju är en viktig detalj och dessutom både roligt och trevligt...
 
Bilder: Susihus
 
Ska vi se hur omslag och utskick ska gå till... det löser sig väl en solig dag som denna! Hoppas jag.
Må bäst!
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-03-07 18:09:43

Åh, men åh... ja, jag ville inte alls fira jag heller - men gjorde det lite lagom. Kanonfina kort och du kommer säkert att få en supertrevlig dag. Det är ju egentligen MYCKET roligare än att rymma bort någonstans.
Kram kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-03-07 20:46:46

Visst är det trevligt med fest men jag förstår din tvekan.
Jag har några år på mig till nästa tiotal så jag får väl se vad det blir. Sist avsade jag mig allt.
/P

Postat av: Ingrid

Publicerad 2013-03-08 06:24:54

Så fina kort, du är duktig du! Läckert i svartvitt och så med det gröna bandet tills.

~Ingrid

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-03-11 09:36:19

Förstår precis hur du känner!!! För min del brukar det sluta med att vi reser iväg.
Riktigt fina kort du gjort! Hoppas resten löser sig bra också!

Kram, Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela