Susihus

För 1 år sen

Publicerad 2013-05-28 14:34:06 i Inspiration

Idag för ett år sen var vi i Peking med goda vänner och startade dagen med Champagnefrukost för min älskade man. Han hade ingen aning om att han skulle åka till Kina, när han fyllde år utan allt var en överraskning och min födelsedagspresent till honom. Han skulle bara gå till jobbet men hamnade på Kinesiska muren...
 
En helt fantastisk resa, med helt ljuvliga upplevelser och minnen för livet. Svårslaget! Tror att jag drömmer mig tillbaka lite och njuter av den underbara känslan att vandra på Kinesiska muren en gång till.
Bild: Susihus
 
Vill du läsa mer om vår weekend till Peking kan du hitta inlägget här
Ha en fantastisk dag!
Nu ska jag iväg och köpa något gott till middagen ikväll, drycken är redan på kylning!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-05-28 20:50:44

Är det redan ett år sen? Förstår att det är oslagbart.
Ha en underbar kväll.
/P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela