Susihus

Jippie

Publicerad 2013-11-24 20:37:25 i Inspiration

Go kväll söndag! 
Vaknade av ett ljuvligt sms idag 0742, det har fötts 5 schäferkillar och 3 schäfertjejer! Tanken är att en av tjejerna ska flytta hem till oss, om 8 veckor. Nu håller vi tummar och tassar för att allt går bra. Det känns som en sten har ramlat från mina axlar...kunde inte somna om efter det underbara beskedet. Har haft en fånigt leende på läpparna och svävat omkring hela dagen. Jippie!
Dessutom bör detta vara sista söndagen utan hund! 
 
Har haft en härlig helg i Jönköping. Bland all go mat och dryck har vi även hunnit med att julpyssla lite. Lite julkort börjar att ta form, och jag har fått lite julkänsla. Kan ju vara det härliga vädret som har bidragit också med strålande solsken och det biter i kinderna. 
 
 
Bild: Susihus
Vad har hänt hos dig i helgen?
 
Nu sista avsnittet av Bron

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-11-25 07:26:48

Stort grattis!!! Sista söndagen utan? Det innebär 2 st hundar, eller?
Bron var ju superbra! Nu kommer söndagarna att kännas tomma.
Vad jag gjort i går? Åkt skidor på konstfruset i Högbo! Ljuvligt! Det känns typ överallt i kroppen i dag.
Kram!

Svar: Tack! Ja det blir en omplaceringshane som vi hämtar på söndag. En Corgi på 4 år sen då denna schäfertjej det blir väl i mitten på januari någon gång. Åh skidor va härligt, här har vi haft kallt för första gången idag och strålande väder. MmmKram på dig
Sus i hus

Postat av: Petra

Publicerad 2013-11-26 09:40:46

Grattis! Blir det två hundar! Det förstod jag inte först :)

Svar: Tack!Ja det blir en omplaceringshane på 4 år nu på söndag och sen i mitten på januari en liten schäfervalp =)
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela