Susihus

Doftbukett

Publicerad 2013-10-03 20:11:17 i Inspiration

Go kväll torsdag!
Har precis packat ihop lite saker för vår årliga helg med mamma, mostrar och kusiner. I år bär det av till Helsingfors. Ska bli roligt, det var väldigt längesen jag var där. Hoppas på riktigt fint väder.
 
Annars rullar dagarna på, hösten bjuder på vackert väder och klara fina dagar. Jag försöker att anpassa mig till att gå utan hund. Känns konstigt och det innebär att jag nu har ännu högre tempo än innan. Då stannade jag åtminstone upp och väntade in sniffningarna, kallade in och tränade lite under promenaden. Men nu är det full fart från början till slut, till och med tipspromenaden går vi på tid och läser frågorna i flygande fläng. Det måste ju gå att passera dem som går framför...
 
Till något helt annat:
 
Bild: Susihus
 
Måste bara visa min senaste bukett, köpte ett gäng dillkronor på torget och de är perfekt som snittblommor.
Doftar gott och står sig länge.
 
Ha en skön dag!
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-10-03 22:06:11

Hoppas ni får fint väder. Trevlig resa!
/P

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2013-10-04 10:26:57

Härligt kämparanda om du ser tipspromenaden som en tävling :-) Så är det när jag cyklar, har alltid som mål att cykla om den som är före mig...


Hoppas du får en riktigt fin helg i Helsingfors!!!

Kram, Jenny

Postat av: Christina

Publicerad 2013-10-04 10:30:51

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa!!

Svar: Tack snälla
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela