Susihus

Ny skrivbordskompis

Publicerad 2013-10-28 15:07:46 i Hem

Hej regniga måndag!
Det varnas för storm och oväder här idag....sitter här och funderar på om jag ska trotsa vädret och ge mig ut på en promenad innan stormen kommer farandes.
 
När jag dök ner bland kartonger och annat för att hitta rekvisita till lägenheten i Kalmar så hittade jag denna lilla sötnos som har varit i min ägo i många år...
 
 
Bild: Susihus 
 
När jag nu har varit och tömt lägenheten och skulle packa ner allt igen så tyckte jag att det fanns en härlig charm över denna hund, hade helt enkelt lite svårt för att packa ner honom igen, så nu står den på skrivbordet och håller mig sällskap. Färgglad och lite vintage på en och samma gång och i brist på en äkta hund i huset så får jag nöja mig med denna prick!
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-10-30 13:01:35

Du ser, en tax som inte hårar, skäller eller ens behöver mat! Klart han måste få vara med.
Haha, den är faktiskt väldigt charmig.
/P

Svar: Ja visst är den, fast det är en tax hihi.
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela