Susihus

Amsterdam

Publicerad 2013-09-09 21:31:08 i Inspiration

Go måndagkväll!
Hemma igen efter både en härligt intensiv helg i Amesterdam och idag har jag spenderat mina första 8 timmar på mitt nya jobb/projekt! 
 
Flög till Amsterdam i fredagsmorgon med goda vänner och vi har cyklat, åkt kanalbåt, flanerat omkring, ätit och druckit gott och bara haft det helt underbart! Vilken stad, kort resväg, lagom stor för att fortfarande vara mysig, lätt att ta sig runt i, skön atomsfär, helt enkelt en toppendestination att spendera en helg i.
 
 
Bild: Susihus
 
Nu gäller det att fylla veckan med nya intryck, lär nog bli några på mitt nya jobb/projekt!
 
Ha en fortsatt skön start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-09-10 19:47:26

Vilket mysigt jobb/liv! Här stretas det på med jogg och just nu sanering av skabb. Iiih, så äckligt!
Kram till dig!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-09-12 22:23:42

Vilken fin bild.
Fick du med några tulpanlökar hem?
/P

Svar: Jajamensan! Fast denna gång köpte jag dem i en lite mer seriös butik än på blomstermarknaden...ska se om de dyker upp till våren!
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela