Susihus

Styling

Publicerad 2013-09-27 11:07:53 i Inspiration

Hej Fredag!
 
Strålande kall höstdag. Det har varit full rulle denna veckan med jobb, vilket är tur så jag kan trolla bort tankarna och saknaden så mycket som möjligt. Jag har haft ett fantastiskt roligt uppdrag på mitt nya jobb, att styla en stor taklägenhet med fantastisk terass och utsikt i Kalmar, den ska gå till försäljning. 
 
Har haft hjälp av Input intriör med möbler, Sova med sängar och tillbehör, EM till den gigantiska takterassen och några goa vänner som har ställt upp med konst till väggarna. 
 
Master bedroom med en fantastiskt lyxig säng med massage, ledbelysning och ställbar...
 
Barnrummet...
 
Ett sovrum till...
 
med lite rolig konst
Ytterligare ett sovrum
 
 
 
Köket, eller rättare sagt matplatsen...
 
Dukningen med lite knäckebröd och äpplen.
 
Köket och ut mot vardagsrummet, orkar ni fler bilder?
 
Vardagsrummet...
Bildkavalkad i massor. Jag återkommer med uteplatsen så ni inte tröttnar, för den är fantastisk och behöver ett eget inlägg. 
 
Bilder: Susihus
 
Passar på att önska er en härlig höstfredag och go helg!
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-09-27 13:13:38

Hej
Läste om det tråkiga ni varit med om. Usch, jag vet hur det är. Vår Ella fick somna in förra sommaren.......
Har du bytt jobb för visst gjorde du något annat innan? jag kanske bara är snurrig. Vet du, nu är jag klar med mina studier i din stad. Minns du när jag för drygt fyra år sedan förhörde dig om busslinjer mm?
Ha en trevlig helg....och du lägenheten var jätteläcker. Du är duktig:)

Svar: Hej! Grattis till studierna, va gott, visst kommer jag ihåg att du frågade om busslinjer. Ja det har varit tungt att förlora sin bästa träningskompis och en älskad familjemedlem. Visst har jag bytt jobb, jobbade med event på en byrå tills för ett år sen, hoppade av då jag tröttnade och startade eget. Spännande och utmanande, nu har jag ramlat över något helt nytt och roligt. Sköt om dig Kram
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-09-27 21:36:34

Så fint! Inredning på bilder till försäljning, alltså att det är inrett, gör väldigt mycket på det slutliga priset.
Väntar med spänning på fortsättningen. Hm, man kanske skulle spela på något i helgen? Så jag kan få köpa den alltså!

Skönt att du har arbete att gräva ner dej i. Skönt att få lite distans. Själv har grävt i gammal bokföring varje ledig minut. Ett gammalt fel som inte hittats. Skönt att slippa tänka, bara jobba. Så hittade jag ju äntligen felet också.
/P

Svar: Ja det kan behövas distraheras nu. Kram på dig
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-09-28 17:00:28

Åh, där vill jag bo! :D
Jättefint verkligen! Bär ni dit alla möbler och grejor till ett tomt hus alltså?
Kram till dig!

Svar: Tack, jajamen här bärs det in och ut ;)
Sus i hus

Postat av: Suss

Publicerad 2013-09-28 22:12:56

Åh vad ledsen jag blir när jag läser om er Bono! Så jobbigt det måste vara!

Fint du gjort i lägenheten, måste vara ett kul jobb!
Styrkekram till dig, Suss

Svar: Tack snälla, ja det är grymt.Kram
Sus i hus

Postat av: Christina

Publicerad 2013-10-04 10:29:41

Du har verkligen blick för inredning! Så vacker inredning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela