Susihus

Uteplatsen

Publicerad 2013-09-29 20:42:35 i Inspiration

Lovade ju er fortsättningen, och här kommer uteplatsen. Det gjorde ju inte ont att det var en fantastisk vacker höstdag!
 
 
Jag blev kär i denna ljuvliga soffa och för att inte tala om den vackra vargkudden.
 
 
 
Här kan jag tänka mig att krypa upp och läsa en god bok.
 
 
En lång korridor ute på terassen som behövdes stoppas upp lite.
 
Bilder: Susihus
 
För när man har gått runt, så hamnar man här, när fotot togs rätt kallt, dock är det här kvällssolen strålar!
 
Terassen är helt fantastisk med sina 70 m2, och i 3 vädersträck.
 
Tack snälla alla inblandade för hjälpen, och särskilt tack till Anna, Emilia, Sebastian och Ulrika för utlånande av foto, konst och detaljer.
 

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2013-09-29 23:32:11

Lika fin som insidan. Vilket fantastiskt jobb du gjort.
/P

Svar: Tack snälla du, fick god hjälp!
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela