Susihus

Ny vattenkokare

Publicerad 2014-04-29 08:15:43 i Hem

Har tykt att vår vattenkokare låter lite väl mycket ett bra tag nu, men ändå har den ju fungerat. En gammal trotjänare som jag vann en gång för många år sen. Vi har dock pratat lite om att det är ju lite tråkigt att man knappt kan prata när den kokar igång. Så igår på min födelsedag fick jag äntligen en ny. Både mannen och jag har tittat på Eva Solo och Alessi. 
 
Det blev en Alessi, så fin och oj så tyst! Hörs ju knappt att man kokar, nu inser vi hur extremt högljud den andra har varit. Nöjd och glad över vår nya fina vattenkokare.
 
Må gott i solen!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-04-29 09:04:33

Och så snygg dessutom!
Grattis i efterskott. Hurraaaaa!
Kram!

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2014-04-29 10:13:16

Grattis i efterskott!!! Hoppas att du hade en riktigt fin födelsedag.
Riktigt snygg vattenkokare!

Kram, Jenny

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-04-29 20:08:45

Grattis lite så här i efterhand.
Vi har en tråkig svart plastkokare. Men den matchar i alla fall i färgen till det andra i köket.

/P

Postat av: Ingrid

Publicerad 2014-04-30 14:11:04

Den är toppenbra, jag har haft min i ett år nu och är lika nöjd ännu. Hade en Dualit innan, den var också bra men det går inte att jämföra. ALessin är i särklass och så snygg.

Grattis i efterskott!!

Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela