Susihus

Panelgardiner blev kuddar = återbruk

Publicerad 2014-04-07 17:06:06 i Hem

Sen panelgardinerna åkte ner för ett bra tag sen, har jag funderat lite på vad jag kan hitta på med det fina tyget Mairo, havstulpan. Kände att jag kommer nog aldrig att sätta upp panelgardiner igen och synd att det ligger ca 5 meter till ingen använding i garderoben. Ner till en mysig tyg och designbutik i stan och frågade om de kunde tänka sig att sy kuddar av dem och vips fick panelgardinerna en ny användning. Återbruk!
 
Bild: Susihus
 
Supernöjd och ja visst hade jag kunnat sy dem själv, men symaskinen och jag är inte bästa vänner och saker ska vara lustfyllt är ju min filosofi.
Ha en skön start på veckan!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-04-07 20:31:24

Så fint och perfekt till den nya väggen. Verkligen smakfullt.
/P

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-04-12 21:16:10

Perfekt ju! Nej, panelgardiner känns inte helt kul längre.
Hoppas att helgen är bra hos dig.
Kram!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2014-04-15 19:43:29

Så fiffig du är, panelgardiner är inte min favorit hellre. Mest därför att hundjäv...pinkade på dem!! Vi har rullgardinskapport nu överallt.

Ingrid

Postat av: Camillasrum

Publicerad 2014-04-28 09:33:22

Vad fint det blev! Jag är inte heller värst vän med symaskinen...Ha en fin vecka du med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela