Susihus

Vår i luften

Publicerad 2014-03-04 16:05:23 i Inspiration

Körde till Kalmar idag och har haft ett intensivt och effektivt möte där. Hundarna var med i bilen och har skött sig utmärkt, istället för lunch för min del så blev det en tur vid havet med de fyrbenta. Solen sken och det var helt ljuvligt. Vilken vårkänsla och energipåfyllnad! Med en kopp kaffe och bulle i bilen hem så flöt hemresan på bra. Nu har jag suttit och jobbat lite och valparna har lekt i trädgården. De behövde nog springa av sig lite efter att ha legat still i bilen några timmar. 
 
Jag har äntligen börjat att riva bort granriset och planterat några lökar i krukorna ute...med hopp att de nu klarar sig. Nu vill jag ha vår!
 
 
 
Bilder: Susihus
 
Ha en härlig vårdag och hoppas nu att solen har kommit för att stanna ett tag. Soltörstar efter denna fattiga vara under februari eller nja nästan hela vintern, eller var det nu kallas för grådasket som har lindat in oss under ett par månader.
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-03-06 16:05:38

Jag vill också ha vår. Eller mer vår, för här är underbart just nu. Hur som, ville köpa Vivor i affären som jag såg för några veckor sen, redan. Men de är borta. Ingen som har och jag har inte orkat iväg till Blomsterhandeln./P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela