Susihus

Go helg

Publicerad 2014-03-16 20:41:19 i Inspiration

Sitter i soffan och summerar en skön helg. Vädermässigt så utlovades det storm och till och med snö, visst har det blåst rejält men solen har tittat fram och idag har det varit riktigt skönt väder. Vi har haft goda vänner på besök, så mysigt och givande som alltid när vi ses. Hoppas att det inte dröjer så länge tills vi ses igen.
 
 
Bild: Susihus
Saga vilar ut på altanen i solskenet. Ja hon kan vara still ibland...
 
Har hunnit med en hel del hundträning, spårläggning och lite uppletande. Skönt när Saga och jag får lite egen tid och få träna på tu man hand.
Ha en skön söndagkväll!
Kram

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2014-03-16 20:55:58

Så fin Saga är!

Svar: Tack snälla
Sus i hus

Postat av: Nettan

Publicerad 2014-03-16 23:34:45

Håller med! Får inte dröja för länge!
TACK för jättemysig o jätteGOD helg:-) Härligt att hänga med er alla!👮👧🐶🐺 hörs snart.

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-03-18 08:41:54

Så stor hon blivit, redan. Det är så härligt att läsa om din glädje att få träna med henne. Jag menar, efter allt tråkigt och så kan hon ge dej så mycket.
/P

Svar: Tack snälla! Ja det är så skoj. Äntligen
Sus i hus

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-03-19 21:27:17

Här har vi fått en massa snö, men det ska smälta bort redan på fredag.
Kram!

Postat av: Anita

Publicerad 2014-03-25 07:27:18

Så fin hund :)

Postat av: Christina

Publicerad 2014-03-26 22:05:39

Vilken fantastisk bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela