Susihus

Tavelpelare

Publicerad 2014-04-04 16:50:52 i Hem

Fredag igen och som sagt veckorna bara rusar på. Vi håller på och fixar till det sista i vardagsrummet. Väggfärgen är på plats och det blev så bra. Dock är det ju alltid något som det drar med sig, det var dags att måla till bordsytan och vi fick fel färg, brrr så nu ska det göras om. Slipa och börja om från början, nåja det får bli helgens pyssel. 
 
Vi har i alla fall fått upp några tavlor, vi har en pelare mellan hall och kakelugn, här hade vi först tänkt att tapetsera med någon färgglad och mönstrad tapet men nu blev det inte så. Istället fick det bli en tavelpelare och vi blev supernöjda.
 
Bild: Susihus
 
Happy Friday alla goa och glada

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-04-04 20:37:40

Superduperfint!!! Vill också ha så där mörkgrått. :) Det vita blir så fint om man har mörkare väggar.
Trevlig helg! Du hade gärna fått komma och äta bullar så ofta du ville, om du bodde närmare mig. :)
Kram!

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-04-05 10:08:58

Så snyggt!
Åh så en kär vän på väggen. Precis så gjorde jag också. Den finaste utställningsbilden av mej och Puma sitter i hallen.
Nu skulle jag också vilja förnya lite.
/P

Postat av: Desireé | homeanddesire.se

Publicerad 2014-04-06 21:50:49

Åh. Kanonfint!

Och tack för din kommentar hos mig! Är sämst i världen på att kommentera hos andra nu för tiden.

Kram!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2014-04-15 19:44:37

Nice, mycket fint och tavlan där längst ner sååå fin.

Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela