Susihus

Kärleksvaluta

Publicerad 2014-02-26 13:31:00 i Allmänt

Tack för alla glada hejarop gällande 2 valpar i familjen! Det känns skönt att höra att det inte är helt galet, för visst har jag funderat ibland. Just nu är det dock lugnt i huset, båda sover på varsitt håll. Lite ordning att de får busa ute, sen att ensamhetsträna dem känns också viktigt bland allt annat när det gäller träning med valpar.
 
Jag njuter nu på sluttampen av min fina alla hjärtans dags bukett jag fick av mannen. Ett helt fång av liljor de har stått i nästan 2 veckor. Det känns som "return on investment" ;)
 
Bild: Susihus
 
Nu lite jobb hemifrån innan det blir en skogstur.
Ha en härlig dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-02-27 22:54:06

Vilka underbara blommor som bjuder på så mycket tid. Jag fick Tulpaner och Rosor men de har redan gått hem.
Härligt att höra att ni kommer till ön i sommar igen. Har du vägen förbi trimmet, måste du stanna och säga "hej". På vägen ut mot Tofta, går i te att missa. Men ni brukar gömma er på norr, har jag för mig?
Vi ställer ju hjulhuset på södra delen, Storsudret, så vi gömmer oss där. Men jag vet ännu inte hur jag ska jobba i sommar. Semester i Maj, blir det och sen vill fjortonåringen till Uppsala i augusti då det är U-SM i agility och Juniorhandling. Får nog bli några semesterdagar där då.
Tittar du in ska jag visa dej mina tovade hundar som jag gjorde efter inspiration av dina Påskharar i fjol. Haha, har inte vågat visa dem och de står fortfarande utan ögon. En dag kanske...?
/P

Svar: Klart att vi tittar förbi. Vi vet dock inte när det blir men ett par veckor har vi tänkt. Det är på tok för länge sen nu så det drar i Gotlandsnerven ;) Go helg på dig
Sus i hus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela