Susihus

Vaccinerad

Publicerad 2014-02-21 08:06:35 i Hund

I går blev Saga vaccinerad. Det känns som ett kliv då man passerar 12 veckor och vaccinationen är gjord. Hon växer så det knakar och dessutom har hon mörknat i pälsen. Vi som ser henne varje dag tänker inte så mycket på det men vi träffade några igår som såg henne när hon var 9 veckor... Hon väger dessutom nu 13 kg.
 
Bild: Susihus
 
Vaccinationen skedde i anslutning till en djuraffär så Saga passade på att kolla in sortimentet och kröp snabbt upp bland leksakerna.
 
Ha en härlig fredag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Hemlängtan

Publicerad 2014-02-21 09:28:02

Ja, de växer så himla snabbt i början. Hann knappt med själv då vi hade Zingo, även om vi såg honom varje dag.

Hoppas att allt är bra med dig! Ha en underbar helg.

Kram, Jenny

Svar: Tack detsamma!
Sus i hus

Postat av: Pernilla

Publicerad 2014-02-22 20:50:30

Så fin hon är och de där stora öronen.....
Ha en härlig lördagskväll.
/P

Postat av: Suss

Publicerad 2014-02-22 23:48:39

Jag förvånades över hur fort Svea´s valpar växte, jag har glömt hur det var ;)
Så söt hon är där bland leksakerna, kram Suss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela