Susihus

Go helg!

Publicerad 2007-10-19 20:19:48 i Hem

Fredagkväll och vinet är upphält och tänkte bara önska er kära vänner och bloggare en underbart skön helg.
Vore kul och veta vilka som här är och tittar in, ni får gärna lämna en kommentar så jag vet att ni har varit här. Ser ju i statistiken att ni är rätt många.....Vilka är ni???
Ni anar inte vad det värmer gott med en liten kommentar! TACK alla ni som lämnar ett bevis på att ni har varit här, ni är för goa!

Mannen har tillsammans med 2 kompisar dragit till Mackmyra för att provsmaka whiskyn som ligger på fat där uppe. Så helgen här hemma blir hundträning och lite fix och trix hoppas jag tillsammans med mina 2 goa schäferherrar. På söndag är det dax för Inredningskurs steg 2 på Village, det ska bli himlans roligt. Vi skulle visst ha med oss någon ritning på ett rum vi ville fixa till.

Tänkte att jag skulle ta med mig ritningen på kontoret/gästrummet vill få till det lite till. Har även ärvt min morfars gamla ekskrivbord som står ute i garaget och det funderas på om det ska målas och sättas upp här i gästrummet men jag vet inte, målar man ett ekskrivbord?? Jag ska försöka att få till en bild på skrivbordet i helgen så kan ni få avgöra. 

Mitt senaste inköp är Cults fina tvålpump och naturligtvis så passade jag även på att köpa en fin kruka och en liten krukväxt (fast jag inte behövde fler växter) såg lite tomt ut med bara pumpen på handfatet i badrummet.

Skaffa er en skön helg!
Kram
image52

Kommentarer

Postat av: pia

Publicerad 2007-10-19 21:35:57

...det är bara lilla jag som kikar in ju...
finfina saker du shoppat!!!!
trevlig helg!
kram

Postat av: Inredningsgalen

Publicerad 2007-10-19 22:18:23

Gud vad kul med inredningskurs, hade oxå velat gå. Tyvärr är det ont om sånt där jag bor. Ha en trevlig helg i alla fall!

Postat av: Eva

Publicerad 2007-10-19 22:24:49

God helg på dig själv. Tänkte att självklart ska jag lämna ett litet tecken på att jag varit här.
Ha det gott

Postat av: Maja

Publicerad 2007-10-19 23:29:16

Oj så spännande det lät med inredningskurs, vad får ni göra för nåt?
Fint det blev med krukan bredvid tvålpumpen! Hoppas du också får en riktigt skön helg, kram Maja

Postat av: Jenny

Publicerad 2007-10-20 08:43:24

Vad fint det blev med blomkrukan och tvålpumpen! Hoppas du får en solig och härlig helg med dina två schäferkillar! Själva ska vi åka till brukshundklubben och både miljöträna (förhoppningsvis är det många andra hundar där som vi INTE ska leka med! ;)) och träna lydnad.
Stor kram till dig!

Postat av: Nilla

Publicerad 2007-10-20 08:58:44

Jättefint! Cult är favoriter!
Ha en skön helg!

Postat av: Karin

Publicerad 2007-10-20 12:50:09

Fräscht det blev med tvålpumpen. Kul med kurs på Village igen, vilket rum ska du välja?

Postat av: Lena. J

Publicerad 2007-10-20 19:13:03

Hej igen! Är inne och kollar din blogg lite då och då. Har förresten fixat våran svarta tyg-trädtavla nu och det blev sååå bra. Till och med maken kommenterar det rätt ofta och tycker det blev riktigt snyggt. Ska försöka skärpa till mig och lämna ett spår efter mig lite oftare på din blogg. Trevlig helg!

Postat av: MO

Publicerad 2007-10-20 21:27:21

Så snyggt det blev med tvålpump o blomkruka, tror du vet vem jag är vid detta laget....hoppas du får en trevlig lördag o söndag, kramar Maria

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-10-21 12:23:11

TACK för era härliga kommentarer, det värmer, snart bär det av till Village.

Postat av: tina

Publicerad 2007-10-21 16:15:39

Hallå..bara jag!!! Finfint med tvålpump och krukan....Ha en fortsatt trevlig söndag!!1
Kramar!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-10-22 11:08:17

Vilken trevlig blogg du har- jag tittar in lite då och då- njuter och får tips. Gillar särskilt betong sakerna din man gjort. Läckert "nattduksbord" i gästrummet.
Lisa

Postat av: Hilajn

Publicerad 2007-10-22 14:06:58

Fint och nu slipper den vara ensam:)

Postat av: Malin

Publicerad 2007-10-23 10:24:10

Fina bilder! Gillar dalahästarna. Cool taklampa.

Ha en bra dag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sus i hus

Välkommen hit! Här susar jag runt tillsammans med mina favoriter - man och hund. Här finner ni inlägg om det som förgyller min vardag, hus, trädgård, lite mat och bak, och en och annan resesväng blir det både till jobbs och helt privat. Kan även dyka upp någon tass... och på tal om det får du gärna lämna ett litet avtryck när du har varit här. Må gott

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela